Na webu "GAMESPOT" se objevil článek, který představuje multiplayer
pro Far Cry 2.
Přinášíme Vám exklusivně celý překlad
Jon Miller, Gamespot
19. zÁŘÍ 2008
Diamanty ve Far Cry 2 neznamenají všechno, ale i tak toho znamenají dost.
V singleplayeru jsou tyto kameny používány jako platidlo za zboží potřebné k vedení války znepřátelených frakcí v občanské válce.
V multiplayeru obdržíte krvavé diamanty jako trvalý upgrade, tak jak se Vám zvyšuje postavení v žebříčku a odemyká nové zbraně.
V obou případech jsou však diamanty tím, co spouští výbušnou akci v přicházející střílečce od Ubisoftu.
Před časem jsme si předplatili návštěvu u Ubisoftu v Montrealu a teď se nám konečně dostal do rukou multiplayer.
Kromě klasických herních modů, jako jsou Deathmatch a Týmový Deathmatch, můžete hrát také týmový mod Capture the Diamond – Získejte diamanty,
kde si musíte vybrat, jestli se rozhodnete popadnout diamanty nebo vlajku. Aby jste vyhráli, musíte týmu protihráčů z jejich základny ukrást kufřík
nebo diamanty a donést je zpět na základnu Vašeho týmu. Body můžete dostávat jen tehdy, pokud jsou diamanty Vašeho týmu v bezpečí na základně.
Místo, kde se diamanty právě nacházejí je na mapě vždy jednoduché zjistit, protože jejich poloha je identifikována zelenou nebo červenou dýmovnicí,
podle toho, za jaký tým hrajete. Poté, co se Vám podaří dostat kufřík na určené místo a obdržíte body, objeví se další kufřík.
Je zde několik zajímavých strategií, jak lze tento mod hrát. Jeden hráč popadne diamanty a utíká s nimi na svoji základnu, ale namísto toho,
aby zbíral body, ukryje se v blízkosti základny. Během toho, kdy se protihráči snaží tohoto hráče s diamanty dostat , jeden z týmu se nepozorovaně
dostane na základnu nepřítele a čeká na toho, který se pokusí diamanty donést a získat body, takže pak může hned ukrást další nový kufřík.
Trochu podrazácké že?! ..:))
Na webu "IGN" se objevil článek, který představuje editor map
pro Far Cry 2.
GC 2008: Far Cry 2's Map Editor Revealed
od Charlese Onyetta
19. Srpna 2008
Jelikož se zde vyskytly diskuse na téma rozdílů verzí Far Cry 2 pro počítače a konzole, rozhodl jsem se najít něco, co by Vám pomohlo vytvořit si představu o tom,
jak bude hra v podání rozdílných platforem vypadat. Předesílám, že podle prohlášení Ubisoftu bude hra naprosto totožná pro všechny verze, ale jak se sami dočtete,
přeci jen je podání hry závislé na reálných možnostech použitého hardware....
Preview od Roba Wrighta z výstavy E3 2008 v Los Angeles: Far Cry 2 Hands-On
22. Července 2008
Moje první setkání s Far Cry 2 bylo docela zklamáním, protože když jsem si chtěl zahrát hru na počítači, zjistil jsem že je ve stánku Far Cry 2 několik verzí
dema pro konzole a X360, ale jen jedna na počítači, který byl vypnut… Důvodem bylo to, že místnost, kde byl stánek Far Cry 2 umístěn, byla tak špatně odvětraná,
že se počítač přehřál.. Zajímavé bylo, že X360 které jsou známé svojí choulostivostí na přehřátí jely bez obtíží. Takže mě tedy napadla otázka, jestli
nebude Far Cry 2 pro počítače také tak náročná jako Crysis, nebo dokonce ještě horší..?!
Když jsem ale přišel do stánku Ubisoftu druhý den, tak počítač s demem běžel a zážitek z druhého dne se velmi záhy stal mnohem lepším, nežli z toho prvního.
Na první pohled není verze na PC a konzoli srovnatelná. To však může znít příliš obecně, takže pojďme k podrobnostem. V trailerech, které Ubisoft ukazoval
v minulosti jste mohli vidět nádherné exploze a oheň ale v demu, které bylo na výstavě E3 hráno na konzolích, tyto efekty působili velmi zploštěle,
bez detailů a textur, které jsou vidět na verzi pro PC. Zrovna tak jako efekty prostředí a počasí, které na PC verzi vypadají nádherně, na konzolích
nejsou tak působivé. Řečeno grafickou teminologií, verze na PC vypadá téměř stejně působivě jako Crysis, hra je prošpikována explozemi,
nádhernou přírodou džungle a dokonale vykreslenými postavami, snad ještě více než v Crysis.
Ubisoftem nově vyvinutý engine DUNIA v tomto demu odvedl po grafické stránce skutečně skvělou práci.
Ve skutečnosti může Far Cry 2 překonat střílečku Cryteku z roku 2007, což je poněkud ironií, v kontextu se skutečností, že studio Ubisoftu v Montrealu
přebralo pokračování Far Cry, zatímco Crytek se osamostatnil a vyprodukoval Crysis.
Far Cry 2 Vás zavede do otevřeného prostředí Afriky s nelineárními misemi, o kterých zatím není příliš známo, kde se stanete součástí boje o územní
nadvládu mezi dvěma znepřátelenými frakcemi. Jack Carver, postava z originální Far Cry nemá v tomto pokračování figurovat.
Hra má několik postav, ze kterých si hráč pro sebe může vybrat tu, za kterou bude hrát. Každá z těchto postav má svůj vlastní příběh a speciální zbraně.
Předtím, než jsem demo spustil, mě Dominic Guay, technický ředitel Ubisoftu v Montrealu navedl v menu do části, kde bylo možné si
vybrat ze šesti různých „sad výbavy“ . Vybral jsem si „Vše americké“, kde byla sniperka AS-50, granátomet M-79 kulomet M-249. Další sady na výběr měli
ve výbavě jiné zbraně (sada „Těžká“ obsahovala například plamenomet, sada „Profesionál“ raketometem atd.), takže si můžete vybrat podle toho jakým
způsobem chcete hru hrát.
Sada „Vše americké“ obsahovala kulomet M-249, který se podle mě do válkou rozdrásané Afriky velmi hodí.
Na webu "music4games" se objevil článek o tvorbě soundtracku
pro Far Cry 2. Soundtrack byl natočen Marcem Canhamem v roli skladatele a producenta v jeho studiu "Nimrod Production".
Vocály pro soundtrack obstaral senegalský vokalista Baala Maal (na obrázku).